Home

Jadi Tutor

Click untuk memuatturun borang pendaftaran sebagai tutor disini.

Welcome to the Frontpage

Dasar Privasi

Posted by Dicatat oleh yusri On 2:20 PTG

Dasar Privasi

  1. Apakah maklumat yang kami kumpul?

Ilmu Hijrah Training & Consultancy mengumpul maklumat daripada anda apabila anda mendaftar pada laman web kami, membuat permohonan,mengisi ruangan maklum balas, kaji selidik atau mengisi borang.

Apabila anda membuat permohonan atau mendaftar di laman web kami, sebagaimana yang sesuai, anda mungkin diminta untuk memasukkan

- nama

- nombor telefon

- alamat e-mel

- alamat atau

- sebarang maklumat diri yang lain

Anda juga boleh melawat laman web kami tanpa nama atau mendaftar terlebih dahulu.

  1. Untuk apakah kami memerlukan maklumat dari anda?

Apa-apa maklumat yang kami kumpul daripada anda boleh digunakan dalam

salah satu daripada cara-cara berikut:

• Untuk merekodkan maklumat anda

(Maklumat anda membantu kami untuk lebih responsif kepada keperluan permohonan anda)

• Untuk meningkatkan prestasi laman web kami

(Kami terus berusaha untuk memperbaiki persembahan laman web kami berdasarkan maklumat dan maklum balas yang kami terima daripada anda)

• Untuk meningkatkan perkhidmatan pelanggan

(Maklumat anda membantu kami bertindakbalas dengan lebih berkesan terhadap permintaan perkhidmatan pelanggan yang amat memerlukan sokongan anda)

• Untuk proses transaksi

(Maklumat anda, tidak akan dijual, ditukar, dipindahkan, atau diberikan kepada mana-mana syarikat lain atas apa jua sebab, tanpa kebenaran anda, selain daripada bagi maksud nyata menyampaikan produk yang dibeli atau perkhidmatan yang diminta)

• Untuk menjalankan satu pertandingan, promosi, kaji selidik atau lain-lain

• Untuk menghantar emel berkala

(Alamat e-mel yang anda berikan untuk memproses permohonan, hanya akan digunakan untuk menghantar maklumat dan kemas kini yang berkaitan dengan permohoan anda)

  1. Bagaimana kami melindungi maklumat anda?

Ilmu Hijrah Training & Consultancy akan melaksanakan pelbagai langkah-langkah keselamatan untuk menjaga keselamatan maklumat peribadi anda apabila anda membuat permohonan atau mengakses maklumat peribadi anda.

4. Adakah kami mendedahkan apa-apa maklumat kepada pihak luar?

Ilmu Hijrah Training & Consultancy tidak akan menjual, perdagangkan, atau sebaliknya memindahkan kepada pihak di luar maklumat peribadi anda. Ini tidak termasuk pihak ketigayang diamanahkan yang membantu kami dalam mengendalikan laman web kami, menjalankan perniagaan, atau perkhidmatan kami, selagi pihak-pihak yang terlibat bersetuju untuk menyimpan maklumat ini secara rahsia.

Kami juga boleh mengeluarkan maklumat anda apabila kami percaya ia sesuai untuk mematuhi undang-undang, penguatkuasaan dasar laman web kami, atau melindungi kami atau hak orang lain, harta, atau keselamatan.

Walau bagaimanapun, maklumat bukan peribadi yang dikenal pasti pengunjung boleh diberikan kepada pihak lain untuk pemasaran, pengiklanan, atau penggunakan yang lain.

5. Yang dimaksudkan pihak ketiga

Kadang-kadang, atas budi bicara kami, Ilmu Hijrah Training & Consultancy mungkin terlibat atau menawarkan produk-produk pihak ketiga atau perkhidmatan lain di laman web kami.

Laman pihak ketiga ini mempunyai dasar privasi yang berasingan dan bebas. Oleh itu, kami tidak akan tanggungjawab atau mengambil liabiliti untuk kandungan dan aktiviti laman yang dipaut.

Walau bagaimanapun, kami berusaha untuk melindungi integriti laman web kami dan mengalu-alukan sebarang maklum balas mengenai laman-laman ini.

6. Keizinan Anda

Dengan menggunakan laman kami, anda bersetuju dengan dasar privasi laman web kami.

7. Perubahan kepada Dasar Privasi kami

Jika Ilmu Hijrah Training & Consultancy membuat keputusan untuk mengubah dasar privasi ini, kami akan menyiarkan perubahan tersebut pada halaman ini

0 ulasan

Catat Ulasan

 

Latest News

Masukkan email anda kedalam ruangan yang disediakan untuk mendapat info dan berita terkini daripada kami.

Popular

Berita Bergambar